• 24-07-2020, 22:22:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    şöyle bir düşünün en hatırladığınız zamanınızdan bugününüze en yakın arkadaşım dediğiniz insanlarla görüşüyor musunuz ?
  • 24-07-2020, 22:23:58
    #2
    Evet
  • 24-07-2020, 22:25:52
    #3
    yoksa yeni bir video daha mı geliyor 😂
  • 24-07-2020, 22:26:27
    #4
    Bugün ne çok konu açtın
  • 24-07-2020, 22:29:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam yayınlandı sanırım link atın bekliyoruz.
  • 24-07-2020, 22:30:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Reelde hiç arkadaşım yoktur.

    Lise zamanında yediğimiz,içtiğimiz birlikte giden,çok iyi anlaştığımız arkadaş grubum vardı o zamanlar güzel eğlenirdik.
    Sonra anladımki menfaat ilişkisine dönü 2 kişinin tavırları ne arayıp ne sordum grup dağıldı.

    Bazen keşke dağılmasaydı adam akıllı devam etseydi diye düşünüyorum ama artık boş ilerisi
    Çok güvendiğiniz kişilerin arkanızdan iş çevirmesi an meselesi dikkatli olun

    Ama internet aleminde tanıştığım o kadar çok iyi abilerim,kardeşlerim varki Allah hepsinden razı olsun.
  • 24-07-2020, 22:30:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Dostumun olmadığını daha bu sene yeni öğrendim.
  • 24-07-2020, 23:00:48
    #8
    İlkokuldan beri tanıdığım 4-5 kişiyle hala görüşüyorum arada bir buluşuyorum.