Reelde hiç arkadaşım yoktur.

Lise zamanında yediğimiz,içtiğimiz birlikte giden,çok iyi anlaştığımız arkadaş grubum vardı o zamanlar güzel eğlenirdik.
Sonra anladımki menfaat ilişkisine dönü 2 kişinin tavırları ne arayıp ne sordum grup dağıldı.

Bazen keşke dağılmasaydı adam akıllı devam etseydi diye düşünüyorum ama artık boş ilerisi
Çok güvendiğiniz kişilerin arkanızdan iş çevirmesi an meselesi dikkatli olun

Ama internet aleminde tanıştığım o kadar çok iyi abilerim,kardeşlerim varki Allah hepsinden razı olsun.