• 24-07-2020, 19:46:44
    #1
    Arkadaşlar internetim 4 gündür kapalı
    İnternet arızası diye 50 defa mesaj attım ve mesaj limitine ulaştım. Artık mesaj atamıyordum
    Şimdi arıza giderildi diyorum ve tekrar aynı konu başlığı altında mesaj atabiliyorum
    Benim gibi zor durumda kalan arkadaşlara hayırlı olsun
  • 24-07-2020, 19:47:43
    #2
    Açık deyince bende ... 😁
  • 24-07-2020, 19:48:41
    #3
    System hacked the CodeKod
  • 24-07-2020, 19:50:17
    #4
    Bu açığı bulmanızı sağlayan Türknet'e yazıklar olsun
  • 24-07-2020, 19:50:58
    #5
    Deli oldum destek talebi açalı 48 saat olmuş hala 36 saat içinde halledeceğiz diyorlar😤
  • 24-07-2020, 20:11:55
    #6
    TurkNet den kanser olanlar gelin sarılalım