Arkadaşlar internetim 4 gündür kapalı
İnternet arızası diye 50 defa mesaj attım ve mesaj limitine ulaştım. Artık mesaj atamıyordum
Şimdi arıza giderildi diyorum ve tekrar aynı konu başlığı altında mesaj atabiliyorum
Benim gibi zor durumda kalan arkadaşlara hayırlı olsun