1 ay evvel mezun oldum ama canım hiç bir sey yapmak istemiyor. Iş aradım bulamadım, formasyon belgemi alamadım, bunlarda tuzu biberi oldu. 4 aydır dısarı 10 kere anca çıkmışımdır dışarıya da artık canım çıkmak istemiyor. Evde ne varsa onu yiyorum, canım yemek dahi istemiyor, dolu izlyeceğim dizi vardı onlarıda izleyemiyorum canın istemiyor. Ne yeni kişiler ile tanışmak nede evlenmek istiyorum. Ot gibi yaşamaya alıştım galiba. Bugün r10 dan konularımdan gelen 2 3 kiş haricinde tanıdık kimseylede konuşmadım son 2 ayım böyle. Bir öneri veya bir çözüm üretmenizi istemiyorum. Neden böyle olduğumu gayet iyi biliyorum. Sizde de böyle ruhsal ve sinirsel sorunlar varmi yoksa benmi tek bu ruh halindeyim onu ögrenmek için ve birazda olsa konuşmak için konuyu açtım. Herkese teşekkur ederim.
Eklemeyi unutmuşum, mustakil evimiz var hareket edebiliyoruz ama son 2 aydır annemde de bende de geçmeyen çok siddetli kas ağrıları var ona bir çözüm bulamadıkk yardımci olabilirseniz sevinirim