Hocam böyle dönemlerde yazmak çok iyi geliyor. İster bir kağıda ister bir blog sayfasına ister hikaye ister hayatınızın bir bölümü. Yazmaya başladın mı bitirmeden durmuyorsun 3 4 gün üst üste yazdığın zaman içindeki sıkıntı gidiyor. Kendini bi dışarı atmak istiyorsun.