• 25-07-2020, 17:20:59
    #37
    ailem mersinde,ben memlekette tek kalıyorum.8-10 günde bi dışarı çıkıp su,yumurta gibi bikaç ufak tefek şey alıyorum ancak.bunun haricinde dışarı çıktıgım yok zaten.bu çıktıgımdada zaten eve en yakın markete gidiyorum,eve gelmem 20dk sürmüyor toplamda.normalde günde 6 ögün yemek yiyen birisiyim,üstelikde 6 ögünüde dolu dolu yerim yani...ama şimdi günde 1 ögün yiyorum genelde.mesela sabah kalktım 2 yumurta kırdım,tüm gün yetiyor şuan başka bişey istemiyor canım.uyku desen zaten iyice garip oldu,kaçta yatıp kaçta kalktıgım belli degil.2 gün önce sabah 7de kalktım diyelim,bugün sabah 7de yeni yatıyorum.yani uykum gelince yatıp uyuyorum,yatak zaten hemen 1 adım arkadamda iş güç çok,yani bi sürü yapmam gereken iş var ama günde 20dk ugraşsam çok geliyor...napıcaz valla hiç bilmiyorum.
  • 25-07-2020, 23:37:06
    #38
    bugün bir arkadaşıma sözüm vardı akşam yedide buluşalım dedim tüm gün boş olmama rağmen ona bile zor yetiştim, evde tembellik yapmak gezmekten daha cazip geliyor bunu tükenmişlik olarak adlandırmıyorum. Herkesin bir dönem boş bir hayat sürüp kendini dinlemeye ihtiyacı var. Hayatınız muhtemelen ömür boyu böyle gitmez zaten içinde bulunduğumuz ülke koşulları nedeniyle bir süre sonra sizde çalışmaya başlarsınız.
  • 26-07-2020, 00:15:44
    #39
    Hocam kendini eve kısıtlama artık normalleş.
    Bu süreç böyle devam edecek