bugün bir arkadaşıma sözüm vardı akşam yedide buluşalım dedim tüm gün boş olmama rağmen ona bile zor yetiştim, evde tembellik yapmak gezmekten daha cazip geliyor bunu tükenmişlik olarak adlandırmıyorum. Herkesin bir dönem boş bir hayat sürüp kendini dinlemeye ihtiyacı var. Hayatınız muhtemelen ömür boyu böyle gitmez zaten içinde bulunduğumuz ülke koşulları nedeniyle bir süre sonra sizde çalışmaya başlarsınız.