• 27-09-2008, 21:25:24
    #1
    Merhabalar , son 1 haftadır bir grup kişi olmadık şekillerle şifremi çalmaya çalışmakta,ilk olarak konunun tekine keylog atmıslardı onu farkettikten sonra önlemini aldım..ve tüm acıklarını kapattım sitenin.
    bunun farkına varan kişiler msne eklemeye basladı,önce kız msn li birisi ekledi..fakat siteye keylog atmaya calisan kişinin nickiyle aynıydı..hemen engelledim ve sildim
    3-5 dk. sonra da baska birisi msne ekledi
    buyrun konusmalar ;






    halbuki bahsettiği üyenin adı burak değil kendisinin msnide bende kayıtlıdır..daha 10 dkka önce dışarıya cıkmıstı arkadas
  • 27-09-2008, 21:33:44
    #2
    amaç ne yani alıp siteyi turşumu kuracak bu mevsimde ayıptır yea
  • 27-09-2008, 21:34:28
    #3
    muhtemelen db'yi calmak istiyordur
  • 27-09-2008, 21:43:23
    #4
    Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn de bu tip muhabbetlere karşıyım (: Admin dediğin adam ağır olmalı, ö.m ile iletişim neyinize yetmiyor yahu
    yok bende msn adresimi herhangi bir sitemde paylasmıyorum , nerden aldıgını o yüzden sordum