Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msn de bu tip muhabbetlere karşıyım (: Admin dediğin adam ağır olmalı, ö.m ile iletişim neyinize yetmiyor yahu
yok bende msn adresimi herhangi bir sitemde paylasmıyorum , nerden aldıgını o yüzden sordum