• 24-05-2020, 14:37:24
    #1
    Kuzenim (15 yaşında) bayram harçlığı olarak RoyalPass istiyor

    Durum bu noktaya geldi artık Dijital Bayram Harçlığı
  • 24-05-2020, 14:40:35
    #2
    getir uygulamasında ki online bahşiş gibi
  • 24-05-2020, 15:05:07
    #3
    Bu duruma geldik mi hocam ya Ama çocuklar bayramlaşmaya dahi gelemiyorlar sene başından beri bayram gününün hayalini kurdular "ne kadar para toplarım, paralarla neler yaparım?" diye. Bu durumu da böyle kapatmayı düşünmüşler helal olsun
    Oyundan bağımsız bir şey isteseler ne güzel olurdu halbuki