Bu duruma geldik mi hocam ya

Ama çocuklar bayramlaşmaya dahi gelemiyorlar sene başından beri bayram gününün hayalini kurdular "ne kadar para toplarım, paralarla neler yaparım?" diye. Bu durumu da böyle kapatmayı düşünmüşler helal olsun
Oyundan bağımsız bir şey isteseler ne güzel olurdu halbuki