• 20-05-2020, 22:09:02
    #10
    Yalnızlıktandır hocam mesaj atayım mı?
  • 20-05-2020, 22:10:07
    #11
    Yeni nesil psikolojik bir rahatsızlık telefondaki radyasyon vb. faktörler beyin ve sinirlerde etkileşime giriyor buda aslında olmayan bir şeyi hissetmene neden oluyor bilim adamları bile bu konuda kesin bir sonuca ulaşamadı bu konuya çok öncelerden denk gelmiştim yeni nesilin hastalıklarından birisi olacağı söyleniyor çok gariptir.

    Troll yapmış herkes ama gerçekten bu telefonun yol açtığı psikolojik ve fizyolojik rahatsızlığa neden olan sorunsallardan birisi ... bu hastalığın bilimsel bir açıklaması vardı şuan hatırlayamadım.
  • 20-05-2020, 22:10:23
    #12
    Yazmaz o kız yazmaz 😬
  • 20-05-2020, 22:11:06
    #13
    Bundan önceki kullandığım telefonun titreşim motoru bozuk olduğu halde aynı durum bana da oluyordu çok acayip bi durum
  • 20-05-2020, 22:11:33
    #14
    dış minnaklar fbı mossad işin şakası bir yerde telefonun titreşim motoru bozulduğunda bu olur .
  • 20-05-2020, 22:11:43
    #15
    Diyordum bir tek bende mi oluyor
  • 20-05-2020, 22:14:36
    #16
    Aynısı bende de oluyor arada.
  • 20-05-2020, 22:19:37
    #17
    Cevabı bende hocam psikolojik ya bulundugun ortam ciddi ve dikkat gerektiren ciddi bir ortamdasınız ya da bir iş sizi bunalttı kafa dağıtmak istiyorsunuz ya da sevdiğiniz birinden mesaj bekliyorsunuz aynı sorun bende de vardı taaki 4 senelik ilişkimi geçen sene bitirene kadar Kız Psikolojisine Düştüyseniz hocam kızdan darbe yedikten sonra aşk meşk kovalamıyor gözünüzü iş hırsı büyüyor :d
    biraz içten konuştum gibi ama gerçekler



    dertleşmek istersen özele gel kafa dağıtalım dert doktoru olduk .d belki bir doktor değiliz ama çok yara sardık D
  • 20-05-2020, 22:53:30
    #18
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyordum bir tek bende mi oluyor
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı bende de oluyor arada.
    dış minnaklar fbı mossad işin şakası bir yerde telefonun titreşim motoru bozulduğunda bu olur .