Yeni nesil psikolojik bir rahatsızlık telefondaki radyasyon vb. faktörler beyin ve sinirlerde etkileşime giriyor buda aslında olmayan bir şeyi hissetmene neden oluyor bilim adamları bile bu konuda kesin bir sonuca ulaşamadı bu konuya çok öncelerden denk gelmiştim yeni nesilin hastalıklarından birisi olacağı söyleniyor çok gariptir.
Troll yapmış herkes ama gerçekten bu telefonun yol açtığı psikolojik ve fizyolojik rahatsızlığa neden olan sorunsallardan birisi ... bu hastalığın bilimsel bir açıklaması vardı şuan hatırlayamadım.