• 19-09-2008, 02:44:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar alıntıdır.Bu benim başıma gelse bırakın burda olmayı şuanda boğazın sularında olurdum.Bende hep karşı bakkala giderken pijamayla ve terlikle giderdim.Rezil olcam die çok tedirgin olurdum Allah'tan başıma gelmedi
  • 19-09-2008, 02:47:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    agliycamm
  • 19-09-2008, 11:10:04
    #12
    zuhhha süpersin (: harbi acaip komik
  • 19-09-2008, 11:37:07
    #13
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntı sanırım Bir Komik olay daha...
    bu ne araştırmacılık helal : )
  • 19-09-2008, 14:03:10
    #14
    bazı küfürleri sansürlemişsin ama bazıları da sansürsüz.onları da düzeltirsen iyi olur
  • 19-09-2008, 14:15:21
    #15
    Bence BİM e haksızlık ediyorsun le kolalara
  • 19-09-2008, 14:45:54
    #16
    2-3 yıl önce okudugum bir hikayeydi.Fakat her okuyusumda yinede güldürüyor...
  • 19-09-2008, 15:14:44
    #17
    patito en sevdiğim cipslerden
  • 19-09-2008, 15:42:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    harbi süper bi' yazı gülmekten zor okudum