Evet arkadaşlar alıntıdır.Bu benim başıma gelse bırakın burda olmayı şuanda boğazın sularında olurdum.Bende hep karşı bakkala giderken pijamayla ve terlikle giderdim.Rezil olcam die çok tedirgin olurdum Allah'tan başıma gelmedi