• 16-09-2008, 21:40:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu bölümden davulculara kaç lira para verdiğinizi yazın ramazan dolasıyla ben 1.30 ytl fln verdim
  • 16-09-2008, 21:41:38
    #2
    vermedim kapıyı açmadım dermişim 2-3 tane davulcu geldi 3-4 lira verdik bişiler
  • 16-09-2008, 21:43:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    10 ytl verdik
  • 16-09-2008, 21:45:17
    #4
    Kapıyı açmadim yatıyodum
  • 16-09-2008, 21:46:03
    #5
    Bizim mahallede geziyor poşalar ama vermedim ben

    poşa : artvin yöresindeki göçer grubuna verilen isimdir. çingeneler gibi şehrin biraz dışında, çadırlarda yaşayan turuncu kafalı çilli insanlardır.
  • 16-09-2008, 21:46:07
    #6
    50 lira verdim















    bizim bura dağbaşı sanırım hiç davulcu görmedim senelerdir
  • 16-09-2008, 21:47:26
    #7
    bizim buraya'da yan sokak'dan geciyorlar para zamanı kapıya geliyorlar
    gece tam yatcam sahur'dan sonra 4'de geciyorlar 2 saat gitmiyorlar.
  • 16-09-2008, 21:47:26
    #8
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 lira verdim
    bizim bura dağbaşı sanırım hiç davulcu görmedim senelerdir
    hocam sizin ora neresi orda davulculuğamı başlasam
  • 16-09-2008, 21:48:36
    #9
    gelmediki