• 16-09-2008, 21:49:54
    #10
    banada gelmedi
  • 16-09-2008, 21:50:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 lira verdim
    bizim bura dağbaşı sanırım hiç davulcu görmedim senelerdir
    ehuehu hemen davul almaya gidiyom
  • 16-09-2008, 21:51:18
    #12
    Daha gelmedi, geldiysede görmedim
    2-3 tane ayrı ayrı davulcu var hangisine para yetiştireceksek, biri saat 2:30'da diğeride yemeği yedikten sonra çalıyo
  • 16-09-2008, 21:53:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha gelmedi, geldiysede görmedim
    2-3 tane ayrı ayrı davulcu var hangisine para yetiştireceksek, biri saat 2:30'da diğeride yemeği yedikten sonra çalıyo
    zuhahaha seninki yemeği yedikten sonrada çalıyo demek Arada sırada bizdede öyle oluyor xD
  • 16-09-2008, 21:53:14
    #14
    Peksoft
    paypal vereyim sen yatır bende tlf ararım
  • 16-09-2008, 21:55:22
    #15
    Davulcuya hiç gerek yokki Zaten sabah 7-8-10 gibi yattığımdan bi problem yok Ben sizi msn'den titretiyim siz eft yapın
  • 16-09-2008, 21:57:09
    #16
    Peksoft
    oda güzel bi sey
  • 16-09-2008, 21:57:15
    #17
    yakında sanal davulcu icat edilirse şaşırmam ödemeler eft/havale/paypal/domain takas olur / karşılıksız link
  • 16-09-2008, 21:57:35
    #18
    samandıra beklerim beylerde eliniz boş gidersiniz