• 26-04-2020, 04:43:28
    #28
    Oldu iyi günleeeeer,

    Bence Forum'a yeni katılan arkadaşların ilk 1 hafta her girişlerinde pop-up açılsın "Sebastian"'ın ne olduğunu anlatan bir içerik yayınlatalım.

    56464864115 konu oldu herhalde

    Birde yakalaması çok zor olmuş ya, ne yaparsın şimdi?
  • 26-04-2020, 04:44:15
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Adam birşey görmüş takılmış yanlış yapmış olabilir ama burda yorum yazan bazıları da yanlış ne olmuş yani yıllardır bu forumda şu yorumları görüyoruz bazıları insanları aşağılayıcı yorumlar yazıyor gerçekten o insanları merak ediyorum
  • 26-04-2020, 04:45:16
    #30
    theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aga neden
    Ya laf olsun işte
  • 26-04-2020, 04:45:20
    #31
    Tebrikler.
  • 26-04-2020, 04:45:42
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yine bir Sebastian vakası ve sabahın 5 inde bütün forum ne oluyor diye konuda 😀
  • 26-04-2020, 04:46:28
    #33
    Mukavvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldu iyi günleeeeer,

    Bence Forum'a yeni katılan arkadaşların ilk 1 hafta her girişlerinde pop-up açılsın "Sebastian"'ın ne olduğunu anlatan bir içerik yayınlatalım.

    56464864115 konu oldu herhalde

    Birde yakalaması çok zor olmuş ya, ne yaparsın şimdi?
    hocam bu konu sizi neden gerdi bu kadar Yok pop açılsın falan maxigeyik işte ne bekliyorsunuz
  • 26-04-2020, 04:47:18
    #34
    Plaketi çıkarın, takdim edelim hemen
  • 26-04-2020, 04:47:46
    #35
    Sebastiyana da böcek demezsin ya
  • 26-04-2020, 04:48:07
    #36
    theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu konu sizi neden gerdi bu kadar Yok pop açılsın falan maxigeyik işte ne bekliyorsunuz
    Takılıyoruz Camp, sakin ol