Adam birşey görmüş takılmış yanlış yapmış olabilir ama burda yorum yazan bazıları da yanlış ne olmuş yani yıllardır bu forumda şu yorumları görüyoruz bazıları insanları aşağılayıcı yorumlar yazıyor gerçekten o insanları merak ediyorum