• 11-04-2020, 16:11:07
    #1
    Kimse endişe etmesin. Stoklarımız tüm ülkeye çok yetecek kadar vardır. Tüm Türkiye’yi yazılıma, tasarıma, makaleye boğarız. Biz R10 ailesi olarak hiç bir vatandaşımızın yazılımsız, tasarımsız, makalesiz ve sair dijital hizmetlerden uzak kalmasına asla müsade etmeyeceğiz. Lütfen tüm vatandaşlarımız müsterih olsunlar.

    Şeklinde tüm yurttaşlarımıza seslenmek istiyorum.
  • 11-04-2020, 16:12:31
    #2
    yazılım ne? karın doğuruyormu(!)
  • 11-04-2020, 16:13:07
    #3
    Manidar...
  • 11-04-2020, 16:15:16
    #5
    Noluyo, ne oluyo öyle , ne kokuyo bura ? Haaa, ölüm kokuyormuş
  • 11-04-2020, 16:22:57
    #6
    Widerfeind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım ne? karın doğuruyormu(!)
    tulpartech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manidar...
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noluyo, ne oluyo öyle , ne kokuyo bura ? Haaa, ölüm kokuyormuş
    teşekkürler arkadaşlar



    dün iç işleri bakanlığının gece 00:00 itibariyle sokağa çıkma yasağı uygulanacağını duyan vatandaşlar şirketimize koştular. "bir çuval kod, 20 kg script, 15 paket bot, sırtıma alabildiğim kadar takipçi" şeklinde talepleri olan vatandaşlarımızı sosyal mesafeye uymaları konusunda uyardık. ayrıca söylediğimiz gibi, asla yazılım konusunda bir kıtlık yaşanmayacaktır. herkese yetecek kadar kodumuz, scriptimiz, botumuz vs vardır.
  • 11-04-2020, 16:31:53
    #7
    Maxi geyikmiş hocam gülmeyi unutum
  • 11-04-2020, 18:28:34
    #8
    lordyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler arkadaşlar




    dün iç işleri bakanlığının gece 00:00 itibariyle sokağa çıkma yasağı uygulanacağını duyan vatandaşlar şirketimize koştular. "bir çuval kod, 20 kg script, 15 paket bot, sırtıma alabildiğim kadar takipçi" şeklinde talepleri olan vatandaşlarımızı sosyal mesafeye uymaları konusunda uyardık. ayrıca söylediğimiz gibi, asla yazılım konusunda bir kıtlık yaşanmayacaktır. herkese yetecek kadar kodumuz, scriptimiz, botumuz vs vardır.
    Türkiye’mizin sizin gibi iradeli kadrolara her zaman ihtiyacı var, “sosyal işletme” anlayışınız için memleket adına teşekkür ederiz. 😀
  • 11-04-2020, 18:31:05
    #9
    Talihsiz bir yorum olmuş
    İmla önemli. Bazen hayat kurtarır bazen de hayat karartır.

    Widerfeind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım ne? karın doğuruyormu(!)