Kimse endişe etmesin. Stoklarımız tüm ülkeye çok yetecek kadar vardır. Tüm Türkiyeyi yazılıma, tasarıma, makaleye boğarız. Biz R10 ailesi olarak hiç bir vatandaşımızın yazılımsız, tasarımsız, makalesiz ve sair dijital hizmetlerden uzak kalmasına asla müsade etmeyeceğiz. Lütfen tüm vatandaşlarımız müsterih olsunlar.
Şeklinde tüm yurttaşlarımıza seslenmek istiyorum.
Türkiyeyi yazılıma boğarız
8
●280
- 11-04-2020, 16:11:07
- 11-04-2020, 16:15:16Noluyo, ne oluyo öyle , ne kokuyo bura ? Haaa, ölüm kokuyormuşUMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2020, 16:22:57Widerfeind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületulpartech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületeşekkürler arkadaşlarbrkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

dün iç işleri bakanlığının gece 00:00 itibariyle sokağa çıkma yasağı uygulanacağını duyan vatandaşlar şirketimize koştular. "bir çuval kod, 20 kg script, 15 paket bot, sırtıma alabildiğim kadar takipçi" şeklinde talepleri olan vatandaşlarımızı sosyal mesafeye uymaları konusunda uyardık. ayrıca söylediğimiz gibi, asla yazılım konusunda bir kıtlık yaşanmayacaktır. herkese yetecek kadar kodumuz, scriptimiz, botumuz vs vardır. - 11-04-2020, 18:28:34Türkiyemizin sizin gibi iradeli kadrolara her zaman ihtiyacı var, sosyal işletme anlayışınız için memleket adına teşekkür ederiz. 😀lordyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2020, 18:31:05Talihsiz bir yorum olmuş

İmla önemli. Bazen hayat kurtarır bazen de hayat karartır.
Widerfeind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
