teşekkürler arkadaşlar

dün iç işleri bakanlığının gece 00:00 itibariyle sokağa çıkma yasağı uygulanacağını duyan vatandaşlar şirketimize koştular. "bir çuval kod, 20 kg script, 15 paket bot, sırtıma alabildiğim kadar takipçi" şeklinde talepleri olan vatandaşlarımızı sosyal mesafeye uymaları konusunda uyardık. ayrıca söylediğimiz gibi, asla yazılım konusunda bir kıtlık yaşanmayacaktır. herkese yetecek kadar kodumuz, scriptimiz, botumuz vs vardır.
Türkiyemizin sizin gibi iradeli kadrolara her zaman ihtiyacı var, sosyal işletme anlayışınız için memleket adına teşekkür ederiz. 😀