yazılım ne? karın doğuruyormu(!)
Manidar...
Noluyo, ne oluyo öyle , ne kokuyo bura ? Haaa, ölüm kokuyormuş
teşekkürler arkadaşlar

dün iç işleri bakanlığının gece 00:00 itibariyle sokağa çıkma yasağı uygulanacağını duyan vatandaşlar şirketimize koştular. "bir çuval kod, 20 kg script, 15 paket bot, sırtıma alabildiğim kadar takipçi" şeklinde talepleri olan vatandaşlarımızı sosyal mesafeye uymaları konusunda uyardık. ayrıca söylediğimiz gibi, asla yazılım konusunda bir kıtlık yaşanmayacaktır. herkese yetecek kadar kodumuz, scriptimiz, botumuz vs vardır.