Widerfeind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılım ne? karın doğuruyormu(!)
tulpartech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manidar...
brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Noluyo, ne oluyo öyle , ne kokuyo bura ? Haaa, ölüm kokuyormuş
teşekkürler arkadaşlar



dün iç işleri bakanlığının gece 00:00 itibariyle sokağa çıkma yasağı uygulanacağını duyan vatandaşlar şirketimize koştular. "bir çuval kod, 20 kg script, 15 paket bot, sırtıma alabildiğim kadar takipçi" şeklinde talepleri olan vatandaşlarımızı sosyal mesafeye uymaları konusunda uyardık. ayrıca söylediğimiz gibi, asla yazılım konusunda bir kıtlık yaşanmayacaktır. herkese yetecek kadar kodumuz, scriptimiz, botumuz vs vardır.