• 05-04-2020, 11:54:13
    #10
    R10 karantina kapsamında değil mi?
    Hiç maske satın almamıştım. Şimdi yandık.
  • 05-04-2020, 11:54:28
    #11
    dumansoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu süreç 1 hafta sürecek ve herkes kabul edilmeyecektir. Coışkun hocam konusunda belirtmişti zaten durumu.
    Başlamış o halde 10 nisana kadar diyordu
  • 05-04-2020, 11:55:08
    #12
    Korona'dan daha tehlikeli durum.
  • 05-04-2020, 11:58:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 karantina kapsamında değil mi?
    Hiç maske satın almamıştım. şimdi yandık.
    +1

  • 05-04-2020, 11:59:13
    #14
    Forumda yeni üyelere sürekli d0landırıcı gözüyle bakan bir grup var, ne yaptıklarını anlamıyorum gerçekten.
  • 05-04-2020, 12:01:00
    #15
    Zamanında hepimiz yeni üyeydik bize kimse d@d@landırıcı gözüyle bakmamıştı elbette yeni üyeler olacak tıpkı bizim gibi herkesi aynı kefeye koymamak gerekir zaten güvenlik önlemleri yüksek yeni üye olacak herkesi hayırlı olsun diyorum
  • 05-04-2020, 12:18:13
    #16
    yeni üyeler *********** dmek yanlışta, dolandırıcıların çoğu yeni üye.
  • 05-04-2020, 12:32:24
    #17
    Arkadaşlar unutmayin herkes bir zamanlar yeni üye idi aralarinda işini dogru yapacak çok kişinin çikacagina inaniyorum
  • 05-04-2020, 12:37:36
    #18
    Administrator
    Sanki herkes 10 yıllık üyelikle başladı Hepimiz genç yaşlarımızda üye olduk buraya taze kan her zaman lazım. Bankanın bile istemediklerini talep ediyoruz. Bazı Sözlüklerde ve Forumlarda istediğimiz bukadar çok şey olduğu için küfür bile yiyoruz. Sorun çıkaranlar elekten geçirilir banlanır dert etmeyin keyfinize bakın.