R10 karantina kapsamında değil mi?
Hiç maske satın almamıştım. Şimdi yandık.
R10 davetiyesiz dönem başlıyor
26
●925
- 05-04-2020, 11:54:13
- 05-04-2020, 11:54:28Başlamış o halde 10 nisana kadar diyordudumansoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2020, 11:58:05Üyeliği durduruldu
- 05-04-2020, 12:37:36AdministratorSanki herkes 10 yıllık üyelikle başladı
Hepimiz genç yaşlarımızda üye olduk buraya taze kan her zaman lazım. Bankanın bile istemediklerini talep ediyoruz. Bazı Sözlüklerde ve Forumlarda istediğimiz bukadar çok şey olduğu için küfür bile yiyoruz. Sorun çıkaranlar elekten geçirilir banlanır dert etmeyin keyfinize bakın.

Hepimiz genç yaşlarımızda üye olduk buraya taze kan her zaman lazım. Bankanın bile istemediklerini talep ediyoruz. Bazı Sözlüklerde ve Forumlarda istediğimiz bukadar çok şey olduğu için küfür bile yiyoruz. Sorun çıkaranlar elekten geçirilir banlanır dert etmeyin keyfinize bakın.