Zamanında hepimiz yeni üyeydik bize kimse d@d@landırıcı gözüyle bakmamıştı elbette yeni üyeler olacak tıpkı bizim gibi herkesi aynı kefeye koymamak gerekir zaten güvenlik önlemleri yüksek yeni üye olacak herkesi hayırlı olsun diyorum