• 08-09-2008, 06:45:32
    #2
    Sahibinden.com dengesiz bir site ne bulursa pazarlıyor acaba bende kendimi mi satsam önüne gelen ya ayı parsellemiş yada acaip acaip şeyler satıyor..

    Yurdum insanı herşeyi satmasını biliyor bilmediğimi daha neleri satıyor kim bilir.
  • 08-09-2008, 06:52:54
    #3
    Çok paraya sıkışmış galiba
  • 08-09-2008, 10:44:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    vapur işportacılarından farkı yok
  • 08-09-2008, 15:02:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ne pis adamlar var
  • 08-09-2008, 18:20:08
    #6
    öğğğ xD
  • 08-09-2008, 19:10:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibinden.com dengesiz bir site ne bulursa pazarlıyor acaba bende kendimi mi satsam önüne gelen ya ayı parsellemiş yada acaip acaip şeyler satıyor..

    Yurdum insanı herşeyi satmasını biliyor bilmediğimi daha neleri satıyor kim bilir.
    sahibinden.com bir ikinci el sitesi ve haliyle kendisi değil satıcılar pazarlıyo Bu arada dolandırıcılıkta son nokta :P
  • 08-09-2008, 21:23:17
    #8
    Ona vereceğim parayla 75 tane Nescafe 3'ü bir arada alırım. Hepsini içerim. Bardak ondan daha pis bir hâl alır. Sonra onu kullanırım. Reklamdan kazanırım. 75 fincan Nescafe de cabası.
  • 09-09-2008, 00:36:32
    #9
    samet_M adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona vereceğim parayla 75 tane Nescafe 3'ü bir arada alırım. Hepsini içerim. Bardak ondan daha pis bir hâl alır. Sonra onu kullanırım. Reklamdan kazanırım. 75 fincan Nescafe de cabası.
    Olaya 3. açıdan gayet güzel bi şekilde yaklaşmışsın