samet_M adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ona vereceğim parayla 75 tane Nescafe 3'ü bir arada alırım. Hepsini içerim. Bardak ondan daha pis bir hâl alır. Sonra onu kullanırım. Reklamdan kazanırım. 75 fincan Nescafe de cabası.
Olaya 3. açıdan gayet güzel bi şekilde yaklaşmışsın