• 22-03-2020, 05:19:43
    #1
    Sagopa Kajmer’in numarasını buldum diye sevinmiştim whatsapptan mesaj attım adam bana trip attı bi sagopadan trip yemediğimiz kalmıştı onu yedik rahatça ölebilirim artık.
  • 22-03-2020, 05:22:21
    #2
    Çok sevdiğim bir sanatçı.
    Böyle bir anı bile güzel olabilirdi.
  • 22-03-2020, 05:23:08
    #3
    Sagopa değildir sagopa olsa ergen gibi yazmaz.
  • 22-03-2020, 05:25:57
    #4
    @OmerTutasi; )
  • 22-03-2020, 05:33:08
    #5
    Lütfen numara teyiti alın
    Konuyu gördüğüm an gözümde direkt bu görsel canlandı ☺️
  • 22-03-2020, 05:38:16
    #6
    Barry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu gördüğüm an gözümde direkt bu görsel canlandı ☺
    Hocam kurgu olmadığını kanıtlayabilirim çocuk değiliz ki ilgi çekmek için saçma sapan şeyler yapalım
  • 22-03-2020, 05:38:55
    #7
    Milkovich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah o eski r10..
  • 22-03-2020, 05:44:51
    #8
    Lütfen numara teyiti alın
    berkanorhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kurgu olmadığını kanıtlayabilirim çocuk değiliz ki ilgi çekmek için saçma sapan şeyler yapalım
    Yanlış anladınız sizin için demedim gördüğüm an aklıma direkt olarak bu geldi yazan kişi sizi trollüyor olabilir mi yazım imla hataları cok basitçe geldi
  • 22-03-2020, 06:21:15
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bu nerenin sagosu