• 22-03-2020, 06:50:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. Ergen değiliz deyip sagoya abi bi şarkı söylerse ne demek hemde whatsapp dan 🙂
    2. Saatin kaç olduğunum ve sese kayıt atan bir kelime üstadı 😂😂 hocam sakamisiniz ? Maxi geyikde açın bu konuları bari
  • 22-03-2020, 07:27:10
    #11
    sagopa değil
  • 22-03-2020, 07:48:50
    #12
    Yazık
  • 22-03-2020, 07:59:58
    #13
    Ama var dendi.
  • 22-03-2020, 10:38:11
    #14
    ÖSS Türkiye 1.sinin Türkçe'yi katlediyor olduğuna canı gönülden inananlar...
  • 22-03-2020, 10:40:03
    #15
    Konu yanlış yere açıldı sanırım. Sagopanın gece gece birilerine cevap verip, üstüne kendini kanıtlamak için ses atıyor olması paralel evrende bile mümkün değil
  • 22-03-2020, 11:32:32
    #16
    Arkadaşlar olay doğru, ben oradaki Sagopayım.
  • 22-03-2020, 13:25:35
    #17
    Buna kim inanır ki 😂
  • 22-03-2020, 13:29:30
    #18
    gözüm direk maxigeyik kategorisini aradı