• 09-03-2020, 12:55:55
    #1
  • 09-03-2020, 12:57:01
    #2
    ölüsünün bile kalmaması lazım ki kazanalım
  • 09-03-2020, 12:57:15
    #3
    Allah kabul etsin de mevzu nedir hocam
  • 09-03-2020, 12:58:33
    #4
    Ne olmuş bitcoin'e ki.
  • 09-03-2020, 12:58:58
    #5
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kabul etsin de mevzu nedir hocam
    Son bir günde 10%'dan fazla değer kaybetti, muhtemelen onun geyiği
  • 09-03-2020, 12:59:06
    #6
    esparko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ölüsünün bile kalmaması lazım ki kazanalım
    hocam çok düştü ben baya zarardayım
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kabul etsin de mevzu nedir hocam
    hocam btc düşüşte yatırımcıların boynu bükük
  • 09-03-2020, 12:59:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yine ne oldu yav
  • 09-03-2020, 12:59:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Düşeceği çok belliydi, gap kapandı, 7680'den alım yaptık.
    Burada paylaşacaktım da herkes herşeyi bilecek şekilde yorum atacaktı vazgeçtim malum daha önce paylaştığım zaman analiz tutana kadar herbokologlar türemişti.
  • 09-03-2020, 13:01:30
    #9
    arkadaşlar bitcoin bu bir hafta batar sonraki hafta fırlar çok ta takmayın kafaya geçenlerde 60 binden 45 bine sonra 42 bine geriledi yatırımcılar zaten bunları hesap ediyorlar ve 42 bine düştüğünde uyanık olanlar fazlasiyla aldı geçen haftalarda bir çoğu aldıklarını sattı yine burada bir tek aceminin boynu bükük yani