Düşeceği çok belliydi, gap kapandı, 7680'den alım yaptık.
Burada paylaşacaktım da herkes herşeyi bilecek şekilde yorum atacaktı vazgeçtim malum daha önce paylaştığım zaman analiz tutana kadar herbokologlar türemişti.