• 01-09-2008, 11:52:23
    #1


    Yorum sizin bunu bir arkadaşım yaptı
  • 01-09-2008, 12:22:28
    #2
    silah esnekmis arkası haraketsiz ön kısmı durduran yok
  • 01-09-2008, 13:35:46
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eline saglık arkadasının
  • 01-09-2008, 14:43:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    o Kıllarla Peşmerge olur
  • 01-09-2008, 15:14:49
    #5
    Beklerim o recep ivedik'ten Hiç sevmiyorum kendisini
  • 01-09-2008, 15:28:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    recep abey asker koymadın şehit ettin yapma gözünü sevim
  • 01-09-2008, 17:06:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Şöyle çingiş pembe bi don giyseymiş.
  • 01-09-2008, 17:14:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    şimdi gonuşmayın layyyynnnnnn diye tarıyodur recep abi
  • 01-09-2008, 17:33:51
    #9
    Çok güzel olmuş
    -Bordo bereliyim, tek vuruşta yıkarım yere, komandoyum kafanıza sıkarım, dağılın leyyynn