• 01-09-2008, 19:48:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş
    -Bordo bereliyim, tek vuruşta yıkarım yere, komandoyum kafanıza sıkarım, dağılın leyyynn
    Sen Elini Kana Bulama Ben Vururum.
  • 01-09-2008, 20:14:38
    #11
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklerim o recep ivedik'ten Hiç sevmiyorum kendisini
    aynı duyguları paylaşıyoruz
  • 01-09-2008, 21:55:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklerim o recep ivedik'ten Hiç sevmiyorum kendisini
    Al Benden de O Kadar
  • 01-09-2008, 22:31:44
    #13
    bence abartılıyor recep olayı ya altı üstü bi film
  • 02-09-2008, 04:27:33
    #14
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence abartılıyor recep olayı ya altı üstü bi film
    bence komik bir film
  • 03-09-2008, 11:05:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hehehe güzel olmuş
  • 03-09-2008, 11:12:23
    #16
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklerim o recep ivedik'ten Hiç sevmiyorum kendisini
    Açıkcası benim de hoşuma gitmiyor Recep İvedik
  • 03-09-2008, 11:15:15
    #17
    vayy peşmerge
  • 03-09-2008, 11:23:44
    #18
    opak siyah 1 kutu
    Komik adam ya sağol...