Recep ivedil Terorist Çıktı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Recep ivedil Terorist Çıktı
17
●
524
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Recep ivedil Terorist Çıktı
1
2
01-09-2008, 19:48:40
#10
yssf
Üyeliği durduruldu
rhomantic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok güzel olmuş
-Bordo bereliyim, tek vuruşta yıkarım yere, komandoyum kafanıza sıkarım, dağılın leyyynn
Sen Elini Kana Bulama Ben Vururum.
01-09-2008, 20:14:38
#11
fatihbaz
RitEmrE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beklerim o recep ivedik'ten
Hiç sevmiyorum kendisini
aynı duyguları paylaşıyoruz
01-09-2008, 21:55:38
#12
Anıl2
Üyeliği durduruldu
RitEmrE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beklerim o recep ivedik'ten
Hiç sevmiyorum kendisini
Al Benden de O Kadar
01-09-2008, 22:31:44
#13
HolyBoY
bence abartılıyor recep olayı ya altı üstü bi film
02-09-2008, 04:27:33
#14
reklamci54
HolyBoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence abartılıyor recep olayı ya altı üstü bi film
bence komik bir film
03-09-2008, 11:05:52
#15
Ali21
Üyeliği durduruldu
hehehe güzel olmuş
03-09-2008, 11:12:23
#16
fatihemre
RitEmrE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beklerim o recep ivedik'ten
Hiç sevmiyorum kendisini
Açıkcası benim de hoşuma gitmiyor Recep İvedik
03-09-2008, 11:15:15
#17
schreck
vayy peşmerge
03-09-2008, 11:23:44
#18
oyuncul
opak siyah 1 kutu
Komik adam ya sağol...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler