• 02-02-2020, 13:55:01
    #28
    hergün 1 simitle 50 sene sonra bir ev alabiliriz
  • 02-02-2020, 13:58:24
    #29
    Bende durum her zaman stabil.

    X * 0 = 0
    X yerine dilediğinizi yazın, fark etmez. Sonuçta hep cebe girmiyor.

    Cepten çıkan matematiği;
    0 - sonsuz = Sonsuz

    Anlayacağınız sonsuz çıkış ve 0 girişten oluşan bir algoritma. Özetle, bahtsız bedevi.

    Benim matematik bundan ibaret, 0 yerine farklı bir matematik işletebilen varsa itina ile izlerim.😁
  • 02-02-2020, 14:04:01
    #30
    Bir sucu ile anlaşıyorsunuz 10. Güne kadar çok çalışarak başarabilirsiniz ondan sonrası sizde eğer satabileceginize inanıyorsanız devam edersiniz
  • 02-02-2020, 14:08:55
    #31
    SibeLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende durum her zaman stabil.

    X * 0 = 0
    X yerine dilediğinizi yazın, fark etmez. Sonuçta hep cebe girmiyor.

    Cepten çıkan matematiği;
    0 - sonsuz = Sonsuz

    Anlayacağınız sonsuz çıkış ve 0 girişten oluşan bir algoritma. Özetle, bahtsız bedevi.

    Benim matematik bundan ibaret, 0 yerine farklı bir matematik işletebilen varsa itina ile izlerim.😁
    Konu dışı olacak ama çok eskilerden (10 yıl önce) bu nicki kullanan forum sahibi bi ablamız vardı, o siz misiniz acaba? İz bırakmış olabilmek, milyonerlikten daha güzel bence Milyoner olsan bile adını hatırlayan son kişi öldüğünde, sen hiç doğmamış oluyorsun.
  • 02-02-2020, 14:20:45
    #32
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı olacak ama çok eskilerden (10 yıl önce) bu nicki kullanan forum sahibi bi ablamız vardı, o siz misiniz acaba? İz bırakmış olabilmek, milyonerlikten daha güzel bence Milyoner olsan bile adını hatırlayan son kişi öldüğünde, sen hiç doğmamış oluyorsun.
    Yok değilim. Ama o kadar ballandırdınız ki olmayı isterdim. 🙂
  • 02-02-2020, 14:22:10
    #33
    SibeLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok değilim. Ama o kadar ballandırdınız ki olmayı isterdim. 🙂
    Anladım, nickin L'sine kadar aynı ve şubeyi de Ankara görünce o sandım Gerçi adınız Sibel değil sanırım.

    Eski forum ortamları, unutulmuyor.. Ondandır.
  • 02-02-2020, 14:26:07
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Ben 7. Gün ile başlıyorum 😁😁😁
    Zengin olunca görüşmek üzere 😁
  • 02-02-2020, 14:42:12
    #35
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım, nickin L'sine kadar aynı ve şubeyi de Ankara görünce o sandım Gerçi adınız Sibel değil sanırım.

    Eski forum ortamları, unutulmuyor.. Ondandır.
    Sibel kızımın adı, kendimden bile önce gelir yani.
  • 02-02-2020, 14:43:16
    #36
    SibeLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sibel kızımın adı, kendimden bile önce gelir yani.
    Tanrı bağışlasın.