Konu dışı olacak ama çok eskilerden (10 yıl önce) bu nicki kullanan forum sahibi bi ablamız vardı, o siz misiniz acaba?

İz bırakmış olabilmek, milyonerlikten daha güzel bence

Milyoner olsan bile adını hatırlayan son kişi öldüğünde, sen hiç doğmamış oluyorsun.
Yok değilim. Ama o kadar ballandırdınız ki olmayı isterdim. 🙂