Yerli Araba Ön Siparişi Verdim. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yerli Araba Ön Siparişi Verdim.
30
●
1.478
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yerli Araba Ön Siparişi Verdim.
1
2
3
4
30-12-2019, 17:43:51
#19
saydek
yükleniyeah....
31-12-2019, 01:12:26
#20
GrafikLazim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Anglo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar
toggsiparis.com
,
yerliarabasiparis.com
adreslerinden almadıysanız kusura bakmayın ama kazıklanmışsınız. Yılbaşı indirimi de cabası!
O değil de durduk yere ************** taktiği verdik millete.
Edit: evet alan adı alınmış
harbi ya millet şimdi yöntemleri bedavadan aldı
saydek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yükleniyeah....
ne oldu bu tosuncuğua en son ya
31-12-2019, 01:21:26
#21
serdar42m
Ben taksitle öderim dedim sipariş verirken ,
Onlarda ; iyi tamam önce tekerleri sonra diğer parçaları teslim ederiz dediler 🤣
31-12-2019, 02:25:11
#22
serLife
https://youtu.be/V72LWMxnLnc
31-12-2019, 03:02:41
#23
GrafikLazim
serLife adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://youtu.be/V72LWMxnLnc
bu çok iyyidi
31-12-2019, 03:58:32
#24
Dr.SEO
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun hocam, biz alamayız ama gezmek için bir kaç saat verirsen sefasını süreriz!
31-12-2019, 12:04:36
#25
GrafikLazim
Bakgidio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, biz alamayız ama gezmek için bir kaç saat verirsen sefasını süreriz!
ayıp ettin hocam
gelsin de araba veririrm tabi
31-12-2019, 12:06:14
#26
Ofisto
sen o arabayı süremezsin zaten cünki araç bor ile çalışıyor bor petrolü kurulmadı daha
)
31-12-2019, 12:07:31
#27
GrafikLazim
elbistanli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen o arabayı süremezsin zaten cünki araç bor ile çalışıyor bor petrolü kurulmadı daha
)
hocamevim 8 katta aşağı kablo çektim. Ciddi olamazsınız yıkıldım şuan elektirkli değil miydi bu...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler