elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen o arabayı süremezsin zaten cünki araç bor ile çalışıyor bor petrolü kurulmadı daha )
hocamevim 8 katta aşağı kablo çektim. Ciddi olamazsınız yıkıldım şuan elektirkli değil miydi bu...