• 24-08-2008, 08:53:55
    #1
    Ya arkadaşlar
    Ev çok sıcak oluyor diye balkonda yatıyorum 2-3 aydır.
    Bu sabah acıyla uyandım, gözlerimden şakır şakır yaş geliyor acıdan. Aynaya bir baktım dudağım botox veyahut silikonlu gibi olmuş
    İlk başta anlam veremedim ama herhalde arı soktu.
    Tüm arılara ölüm
  • 24-08-2008, 09:29:01
    #2
    höyt ne ölümü.
    ekosistemin içine girersen sokar tabi.
    geçmiş olsun.
  • 24-08-2008, 10:05:25
    #3
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    höyt ne ölümü.
    ekosistemin içine girersen sokar tabi.
    geçmiş olsun.
    Yahu ben ekosistemin içine girmedim ekosistem benim içime pardon balkonuma girdi
  • 24-08-2008, 10:42:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arıları hep sevmişimdir
  • 24-08-2008, 11:22:01
    #5
    küçükken arı ya ayı derdim. (ne alakaysa)
  • 24-08-2008, 11:31:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bombahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arıları hep sevmişimdir
    Balından dolayı bende
  • 24-08-2008, 12:21:56
    #7
    hayır arılara ölüm yok olamaz arıları severiz korururuz

    Konu dışı: Arılar olmaz dünyada yaşam varlığını ancak 4 yıl daha sürdürebilirmiş. Sonra kıtlık vs derken güm
  • 24-08-2008, 12:22:47
    #8
    İğne falan var mı görünürde ? Varsa kurcalamadan bir sağlık ocağına gitmeni öneririm. Geçmiş olsun.
  • 24-08-2008, 12:43:55
    #9
    Hocam sağlık ocağını gln git.Ne olur ne olmaz.
    geçmiş olsun