MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
höyt ne ölümü.
ekosistemin içine girersen sokar tabi.
geçmiş olsun.
Yahu ben ekosistemin içine girmedim ekosistem benim içime pardon balkonuma girdi