Konu
Tüm arılardan nefret ediyorum
24-08-2008, 10:05:25
#3
TaGo
MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
höyt ne ölümü.
ekosistemin içine girersen sokar tabi.
geçmiş olsun.
Yahu ben ekosistemin içine girmedim ekosistem benim içime pardon balkonuma girdi