• 22-12-2019, 15:02:03
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.
    Fransa'dan bana hediye gelen aracimi satisa cikardim. Belki ihtiyacı olan birine kismet olur diye acik artirmaya çikardim.
    Araç fransadan uçakla getirildi çok benzin yiyor diye.
    Bende tüp taktirmak istedim fakat tüp takilmadi.
    O yüzden satişa cikariyorum..
    ACILIŞ 1 TL.
    Minimum artiş 1000 dolar.
    Ihale son tekliften 1 saat sonra sona erecektir.
    Araçta damla benzin yoktur. O yuzden araci alan kisi bi tanker benzin getirmesi gerekiyor











  • 22-12-2019, 15:03:52
    #2
    Bu aracı İstanbul da bir galeride gördüm. İstanbulda tek olduğunu söylediler ama
  • 22-12-2019, 15:04:41
    #3
    B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aracı İstanbul da bir galeride gördüm. İstanbulda tek olduğunu söylediler ama
    Evet araç bana geldi. Bende çok benzin yiyor diye binemiyorum.
    O yüzden satışa cikardim
  • 22-12-2019, 15:05:51
    #4
    tüplü olsaydı kaçırmazdım
  • 22-12-2019, 15:06:29
    #5
    kuzeyturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüplü olsaydı kaçırmazdım
    Tüp takilsaydi bende satmazdim
  • 22-12-2019, 15:07:13
    #6
    sağ aynası için ne kadar istiyorsunuz
  • 22-12-2019, 15:12:53
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağ aynası için ne kadar istiyorsunuz
    Parca parca satmıyorum malesef.
    Coşkun da istedi yerine r10.net i vermeyi teklif etti fakat kabul etmedim.
  • 22-12-2019, 15:13:50
    #8
    Hediye gelmişse satılmaz bence,
    insan kendine hediye edilen şeyi satar mı yahu
  • 22-12-2019, 15:14:18
    #9
    Hemen al fiyatı nedir hocam? Fiş almazsak bize ne olur?