B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aracı İstanbul da bir galeride gördüm. İstanbulda tek olduğunu söylediler ama
Evet araç bana geldi. Bende çok benzin yiyor diye binemiyorum.
O yüzden satışa cikardim