• 20-08-2008, 04:06:14
    #1
    kız arkadaşımla telde konuşuyoduk öğlen, aramız biraz açıktı, ortamı yumşatma çalışıyım derken iyice batırdım

    biraz sohbet ettik msn de sonra aşağıdaki iletiyi yazdı.
    -teldeyim 1 sn
    +bende kablodayım
    -camdan aşağı atla
    +

    neyse aramız düzeldi az önce telde konuşuyoduk yine saçma bi espri yaptım
    mutfağa çıkıyodum, kapıyı hızlı kapadım.
    -ne o apartmanı mı yıkıyosun
    +evet pırıl pırıl oldu
    -ufff
    +ne var be, bence komik oldu
    -bi kere daha düşünsene
    + evet iğrenç
  • 20-08-2008, 04:09:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Harbiden İlki Darma Duman Etti
  • 20-08-2008, 04:21:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Söylencek söz bırakmamışsın
  • 20-08-2008, 04:23:49
    #4
    gece gece yazmasaydın be
  • 20-08-2008, 04:24:58
    #5
    hala şoktayım

    ama bence ikiside yaratıcı bişey, daha önce hiç bi yerde duymamıştım
  • 20-08-2008, 04:35:16
    #6
    pırıl pırıl oldu espiri birazcık komikmiş
  • 20-08-2008, 06:14:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    valla sevgili durumu olduğunda dumur olma olasılığı çok fazlada normalde komik yaa cidden krize girdim
  • 20-08-2008, 06:55:49
    #8
    devam kubilay vazgeçme
  • 20-08-2008, 07:56:53
    #9
    güzel güzel