
biraz sohbet ettik msn de sonra aşağıdaki iletiyi yazdı.
-teldeyim 1 sn
+bende kablodayım

-camdan aşağı atla

+


neyse aramız düzeldi az önce telde konuşuyoduk yine saçma bi espri yaptım

mutfağa çıkıyodum, kapıyı hızlı kapadım.
-ne o apartmanı mı yıkıyosun
+evet pırıl pırıl oldu

-ufff
+ne var be, bence komik oldu

-bi kere daha düşünsene
+
evet iğrenç