kız arkadaşımla telde konuşuyoduk öğlen, aramız biraz açıktı, ortamı yumşatma çalışıyım derken iyice batırdım

biraz sohbet ettik msn de sonra aşağıdaki iletiyi yazdı.
-teldeyim 1 sn
+bende kablodayım
-camdan aşağı atla
+

neyse aramız düzeldi az önce telde konuşuyoduk yine saçma bi espri yaptım
mutfağa çıkıyodum, kapıyı hızlı kapadım.
-ne o apartmanı mı yıkıyosun
+evet pırıl pırıl oldu
-ufff
+ne var be, bence komik oldu
-bi kere daha düşünsene
+ evet iğrenç