• 18-11-2019, 08:45:59
    #10
    Günaydın. İş hayatında başarılar hocam. Bi kahvaltı yap anca gelirler.
  • 18-11-2019, 08:46:35
    #11
    Patron gelince iki tokat at, bir daha geç kalmaz.
  • 18-11-2019, 08:48:10
    #12
    Patrona gelince elini uzat de ki saatimin markası ne görüyor musun 😂
  • 18-11-2019, 08:49:17
    #13
    Sen patronu ne yapacan 6 da ol dediyse orda olacan : d
  • 18-11-2019, 08:50:47
    #14
    olur öyle, benim patron da ilk iş günümde gecikmişti. Geç kalma bundan sonra ayağını denk al didim.
  • 18-11-2019, 08:55:16
    #15
    ben askerden sonra bi işe başlamıştım iş görüşmesinden sonraki gün 8:30'da kapıda bekliyorum gelen giden yok. saat 10 oldu ben o ara karşıdaki pastanede kahvaltı yaptım gelen giden yok iş merkezinin bi kapıcısı vardı ona sordum. adam bana dediki "onlar kaçak elektrik kullanmış dün gelip elektriği kestiler. onlardan uzak dur maaşını alamazsın *********** onlar" vs.

    dolandırılmaktan kurtulduğuma mı sevineyim işsizliğe devam etmeme mi üzüleyim bilememiştim
  • 18-11-2019, 09:00:26
    #16
    Bizim boya ustası bana 8 gibi çık ben geliyorum dedi 9 da geldi. Sonra kusura bakma biraz geciktim diyor 9.30 a kadar gelmezse telefon et baktın hâlâ gelmiyor eve gidersin
  • 18-11-2019, 09:03:13
    #18
    o değilde saat 8.30 da gel demişler sen konuyu 7.30 civarında açmişsin

    @netadam;
    https://www.youtube.com/watch?v=eK09KFOdIHs