ben askerden sonra bi işe başlamıştım iş görüşmesinden sonraki gün 8:30'da kapıda bekliyorum gelen giden yok. saat 10 oldu ben o ara karşıdaki pastanede kahvaltı yaptım gelen giden yok iş merkezinin bi kapıcısı vardı ona sordum. adam bana dediki "onlar kaçak elektrik kullanmış dün gelip elektriği kestiler. onlardan uzak dur maaşını alamazsın *********** onlar" vs.
dolandırılmaktan kurtulduğuma mı sevineyim işsizliğe devam etmeme mi üzüleyim bilememiştim