• 18-08-2008, 22:42:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 2 Dakika önce Çektiğimiz Resim Hemen R10 umuzla Paylaşmak İstedik


    şimdi Sol Tarafta ki Kurulumunu yarın Yapacapımız ve r10 da nick i SinifAnnesi Olacak Hülya (Index of /) Sağda İse miBilisim (Bendeniz) Murat O Masa Üstünüde Az Önce Yaptım Sizce O benmiyim SinifAnnesimi

    Doğum Günümüze Katılın Hadi Hülya Bugun Yaşına Girdi Bende Bi Şaç Şekillendirici Bide Index of / u Hediye Ettim

    Gır Gır Yorumlarınızı Bekliyoruz

  • 18-08-2008, 22:44:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vayy abi sen neymişsin bu arada ben bu konuyu anlamadım abi ama :d resim güzelmiş
  • 18-08-2008, 22:46:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    xinsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vayy abi sen neymişsin
    sağol kardeşim

    sence Sinif Annesi mi Benmi Artistlik Taslıo bana Yok O ben Değilim Sensin Diye

    kopuyoruz haydeeeeeeeeeeeeeee


    pasta İsteyen parnak Kaldırsın
  • 18-08-2008, 22:47:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    miBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağol kardeşim
    sence Sinif Annesi mi Benmi Artistlik Taslıo bana Yok O ben Değilim Sensin Diye
    kopuyoruz haydeeeeeeeeeeeeeee
    pasta İsteyen parnak Kaldırsın

    ben istiyorum abi pasta
  • 18-08-2008, 22:49:27
    #5
    Üyeliği durduruldu



    al sana Pasta Afiyetle Ye
  • 18-08-2008, 22:52:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    miBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    al sana Pasta Afiyetle Ye

    canavar pastası bu arda konuyu anlıyamadım abi
  • 18-08-2008, 22:53:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ya masa üstü yaptım beğenmedi sensin O Resimdeki diyo bana
  • 18-08-2008, 23:18:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ErrorLog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz artist çıkmışsınız :] masaüstüde güzel olmuş bu arada nice mutlu yıllara :]

    teşekkürler Dostum