şimdi Sol Tarafta ki Kurulumunu yarın Yapacapımız ve r10 da nick i SinifAnnesi Olacak Hülya (Index of /) Sağda İse miBilisim (Bendeniz) Murat
O Masa Üstünüde Az Önce Yaptım
Sizce O benmiyim SinifAnnesimi 
Doğum Günümüze Katılın Hadi Hülya Bugun Yaşına Girdi
Bende Bi Şaç Şekillendirici Bide Index of / u Hediye Ettim 
Gır Gır Yorumlarınızı Bekliyoruz


bu arada nice mutlu yıllara :]