Yaklaşık 2 Dakika önce Çektiğimiz Resim Hemen R10 umuzla Paylaşmak İstedik
şimdi Sol Tarafta ki Kurulumunu yarın Yapacapımız ve r10 da nick i SinifAnnesi Olacak Hülya (
Index of /) Sağda İse miBilisim (Bendeniz) Murat

O Masa Üstünüde Az Önce Yaptım

Sizce O benmiyim SinifAnnesimi
Doğum Günümüze Katılın Hadi Hülya Bugun Yaşına Girdi

Bende Bi Şaç Şekillendirici Bide
Index of / u Hediye Ettim
Gır Gır Yorumlarınızı Bekliyoruz