Yaklaşık 2 Dakika önce Çektiğimiz Resim Hemen R10 umuzla Paylaşmak İstedik


şimdi Sol Tarafta ki Kurulumunu yarın Yapacapımız ve r10 da nick i SinifAnnesi Olacak Hülya (Index of /) Sağda İse miBilisim (Bendeniz) Murat O Masa Üstünüde Az Önce Yaptım Sizce O benmiyim SinifAnnesimi

Doğum Günümüze Katılın Hadi Hülya Bugun Yaşına Girdi Bende Bi Şaç Şekillendirici Bide Index of / u Hediye Ettim

Gır Gır Yorumlarınızı Bekliyoruz