• 14-10-2019, 20:20:15
    #19
    Polislerin arkasına takılsaydınız bari... Adamı alıp götüdüler diyorsunuz...
  • 14-10-2019, 20:21:44
    #20
    Açıkçası bu durum nadir görülen kişilerde oluyor. Adam suç işliyor sonrada ne yaptığını hatırlamıyor. Yabancı dilde egzontrikoal hastalığı olup TR adı ile lopescilko olmakta. TR meali; bir anda uykundan kalkıyorsun hayal gördüğün şeyler aslında gerçek olarak karşına çıkıyor. Tahminlerimize göre sanki şey olmuş gibi sakın siz ?
  • 14-10-2019, 20:22:35
    #21
    Üyeliği durduruldu
    laaa gece sohbet için aradım seni . Açtın sonra bir ses geliyordu. Sonra hemen kapattın açmadın telefonumu. Olay bundan dolayımıydı ? Kafamda deli sorular ?
  • 14-10-2019, 20:33:01
    #22
    SEO & PR 5421044962
    Bir insanın aklına nasıl bu gelebilir tövbe diyin hocam 😀😀😀😀😀
    Hadi oldu hiç kimse olmuyor ee kim yapacak 😁😁😁
    Hani başında sigara falan icme 😀😀😀
  • 14-10-2019, 20:34:55
    #23
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polislerin arkasına takılsaydınız bari... Adamı alıp götüdüler diyorsunuz...
    Polisler elemanın üstünü giydirirken "kim bu tanıyor musun" dediler. "Hayır" dedim, götürürken "tamam gerisi bizde" dediler. Ben de yukarı çıkıp yemeğimi yedim

    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası bu durum nadir görülen kişilerde oluyor. Adam suç işliyor sonrada ne yaptığını hatırlamıyor. Yabancı dilde egzontrikoal hastalığı olup TR adı ile lopescilko olmakta. TR meali; bir anda uykundan kalkıyorsun hayal gördüğün şeyler aslında gerçek olarak karşına çıkıyor. Tahminlerimize göre sanki şey olmuş gibi sakın siz ?
    LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laaa gece sohbet için aradım seni . Açtın sonra bir ses geliyordu. Sonra hemen kapattın açmadın telefonumu. Olay bundan dolayımıydı ? Kafamda deli sorular ?
    Sanmıyorum beyler sabah baktım her şey yolundaydı
  • 14-10-2019, 20:38:53
    #24
    Üyeliği durduruldu
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisler elemanın üstünü giydirirken "kim bu tanıyor musun" dediler. "Hayır" dedim, götürürken "tamam gerisi bizde" dediler. Ben de yukarı çıkıp yemeğimi yedim



    Sanmıyorum beyler sabah baktım her şey yolundaydı
    Sana hiç güvenmiyom . Kesin bu işte parmağın var senin. Seni forumda karantinaya almalıyız.
  • 16-10-2019, 01:12:13
    #25
    İstemsiz Güldüm ama hoş değil tabi.

    Ve garip olduğu kadar da olası...
    geçmiş olsun mu diyem ne diyem ?