sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polisler elemanın üstünü giydirirken "kim bu tanıyor musun" dediler. "Hayır" dedim, götürürken "tamam gerisi bizde" dediler. Ben de yukarı çıkıp yemeğimi yedim



Sanmıyorum beyler sabah baktım her şey yolundaydı
Sana hiç güvenmiyom . Kesin bu işte parmağın var senin. Seni forumda karantinaya almalıyız.