• 02-09-2019, 10:03:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş tamam kurgu yapanı gördümde bu arkadaş bu videoyu ciddi ciddi yapmışmı amaç ne maket uçakla gitmedikmi biz air show a yada elin rusundan s400 dilenmedikmi adamlar parasını verdiğimiz f35 e çökmedimi

    çok ilginç bir hayal gücü var


    https://www.youtube.com/watch?v=ZhBIdBPCqY0


    f35 kalmamış havada


    https://www.youtube.com/watch?v=f-hfMWEwBq0
  • 02-09-2019, 10:04:40
    #2
    Bunlara göre Türkiye cennet, 4 4 lük, avrupa bizi kıskanıyor Anca kendilerini kandırıyorlar yazık. Daha konuşmayı bilmiyor gelmiş birde video yapmış çıldırıyorum Videonun yorumlarını sakın ha sakın okumayın IQ'nuz sıfırlanır. O derece yorumlar var.
  • 02-09-2019, 10:05:44
    #3
    Bu adamlarla aynı dünya da aynı oksijeni soluduğum için utanıyorum...
  • 02-09-2019, 10:12:12
    #4
    Hepsi gerçek arkadaşlar 42. Bölge (Konya) de yapılıyor bunlar hep.
  • 02-09-2019, 10:12:37
    #5
    Daha dün lokma tatlısı için birbiriyle kavga eden iki dede gordum sorsan ekonomi coh eyi derler 😑
  • 02-09-2019, 10:14:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlara göre Türkiye cennet, 4 4 lük, avrupa bizi kıskanıyor Anca kendilerini kandırıyorlar yazık. Daha konuşmayı bilmiyor gelmiş birde video yapmış çıldırıyorum Videonun yorumlarını sakın ha sakın okumayın IQ'nuz sıfırlanır. O derece yorumlar var.
    ya vatos gidiyormuş tekneye yapışıyormuş vatos kessen 4 mili geçemez hız olarak demedimi radar tespit edemiyo ulan dünya üzerinde olmayan teknolojiyi bizde var diyor. rusyayı kör ediyoz adamların altını temizlicez s400 için ya harbiden sokak roportajları var ilave tv , halk ekranı falan orda bitiyorum zaten

    kovboy60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adamlarla aynı dünya da aynı oksijeni soluduğum için utanıyorum...
    çok kötü durum
  • 02-09-2019, 10:19:12
    #7
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Tövbe estağfurullah...
  • 02-09-2019, 10:25:57
    #8
    Öncelikle bu saçma sapan kurgudaki müthiş projeler gerçek olsa dahi (milli uçağımız göklerde tadında) üzerinde Türkiye Cumhuriyeti'ne dair bir şey yok, damadın ailesinin şirketinin logosu var. Türkiye Cumhuriyeti 1980 darbesi ve darbenin ardından gelişen yarım yamalak liberal politikalara rağmen devletçi bir ekonomi üzerine kuruluydu. Bu Erdoğan döneminde tamamen ortadan kalktı. Yani silah sanayi ve önemli sektörlerde devlet varlığını göstermedikçe peşkeşten öteye geçemiyor bu tür oluşumlar. Düşünsenize böyle kindar bir siyasi taraftar grubunun oluşturulduğu dönem sona erdiğinde yeni bir iktidar geldiğinde silah sektörü de devlet kontrolünden çıkacak, devletin üretmediği, zamanında peşkeş çekilmiş bir şirkete devlet mahkum kalacak. Tank paleti fabrikasını başka bir ülkeye satıp, ya biz onu özelleştirmedik başka bir şeyler oldu minvalinde açıklama yapılan bir dönemden bahsediyoruz.
  • 02-09-2019, 10:30:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Athynas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bu saçma sapan kurgudaki müthiş projeler gerçek olsa dahi (milli uçağımız göklerde tadında) üzerinde Türkiye Cumhuriyeti'ne dair bir şey yok, damadın ailesinin şirketinin logosu var. Türkiye Cumhuriyeti 1980 darbesi ve darbenin ardından gelişen yarım yamalak liberal politikalara rağmen devletçi bir ekonomi üzerine kuruluydu. Bu Erdoğan döneminde tamamen ortadan kalktı. Yani silah sanayi ve önemli sektörlerde devlet varlığını göstermedikçe peşkeşten öteye geçemiyor bu tür oluşumlar. Düşünsenize böyle kindar bir siyasi taraftar grubunun oluşturulduğu dönem sona erdiğinde yeni bir iktidar geldiğinde silah sektörü de devlet kontrolünden çıkacak, devletin üretmediği, zamanında peşkeş çekilmiş bir şirkete devlet mahkum kalacak. Tank paleti fabrikasını başka bir ülkeye satıp, ya biz onu özelleştirmedik başka bir şeyler oldu minvalinde açıklama yapılan bir dönemden bahsediyoruz.
    hocam hangi devlet ? toplu halde bir aileye çalışıyoruz dışa satılanı geç içerde bile kendi ellerinde... bir insan 5 senede bir seçim yapılan bir ülkede 3-4 sene kalmışken kalar 2 saray yaptırırmı kaybedeceğini düşünen yada en azından sürekli %50 şansı olan demekki bildiği var marabayız biz aveliz %18 + %38 + vs.vs. artı kira elektrik su bilmemne aileler olarak şirket kuralım bari evide home ofis gösterip herşeye fatura kestirip gider gösterlim başka türlü geçinemessin 5000 tl ye seo işi alacam 2500 vergi ee ne anladım